FAQ
1. Întrebări generale
1.1 Cine este frumoasavenetiana.ro?
1.2 frumoasavenetiana.ro are o limită minimă a comenzii?
1.3 frumoasavenetiana.ro are oferte speciale sau reduceri de preţ? Cum pot afla despre acestea?
1.4 Nu sunt în ţară. Pot face un cadou cuiva din România?
1.5 Cadourile pe care le oferă frumoasavenetiana.ro vor fi disponibile mereu?
2. Despre cumpărare
2.1 Cum caut un cadou pe frumoasavenetiana.ro?
2.2 Am personalitate juridică. Cum comand?
2.3 Cum creez un cont de client?
2.4 Cum cumpăr?
3. Despre plată
3.1 frumoasavenetiana.ro acceptă plata de pe un card bancar?
3.2 Ezit să plătesc online. Ce se poate întâmpla cu cardul meu?
3.3 Pot cumpăra un cadou de pe frumoasavenetiana.ro dacă nu am card sau nu doresc să-l folosesc?
3.4 Am un card şi vreau să plătesc cu ajutorul lui. Cum procedez?
4. Despre livrare
4.1 Care sunt metodele de livrare?
4.2 Cum stiu când va ajunge pachetul meu?
4.3 Pot să trimit un cadou la altă adresă?
4.4 Pot să întârzii expedierea cadoului pe care l-am comandat?
4.5 Cum puteţi avea un termen de livrare de 24 de ore?
5. Despre serviciile frumoasavenetiana.ro
5.1 frumoasavenetiana.ro oferă serviciul de "Împachetare cadou"?
5.2 Cum pot să modific/adaug detalii despre contul meu?
5.3 frumoasavenetiana.ro oferă asistentă on-line?
5.4 Firma noastră doreşte să trimită cadouri partenerilor noştri şi vrem ca voi să vă ocupaţi de acest lucru. Se poate?
6. Detalii de contact
6.1 Unde vă pot telefona?
6.2 Am o întrebare la care nu am găsit răspuns aici. Ce fac?
1. Întrebări generale
1.1 Cine este frumoasavenetiana.ro?
Dezvoltat de o echipa decisă și motivată să ofere un plus de valoare comerțului on-line, este constant în căutarea calității în tot ceea ce înseamnă comerț electronic autohton. La frumoasavenetiana.ro aveți garanția satisfacției totale, aveți livrare in 24 de ore oriunde în țară, aveți respectul pe care-l meritați.
1.2 frumoasavenetiana.ro are o limită minimă a comenzii?
Nu
1.3 frumoasavenetiana.ro are oferte speciale sau reduceri de preț? Cum pot afla despre acestea?
Da, are. Periodic, la frumoasavenetiana.ro sunt oferte sau reduceri de preț. Unele dintre ele sunt publice și pot fi vizualizate în preț sub formă de discount, altele sunt destinate numai clienților fideli. Cea mai bună cale pentru a profita de oferte sau reduceri este să deveniți client fidel al frumoasavenetiana.ro.
1.4 Nu sunt în țară. Pot face un cadou cuiva din România?
Bineînțeles. Trebuie să aveți la îndemână un card bancar (ideal ar fi Visa sau MasterCard, indiferent de valuta în care este emis) și în pagina de ”Comandă” (în secțiunea ”Adrese și moduri de plată” ) să debifați opțiunea "Adresa de facturare este aceeași ca cea de livrare", iar ca metodă de plată să alegeți plata cu cardul.
1.5 Cadourile pe care le oferă frumoasavenetiana.ro vor fi disponibile mereu?
Nu. Majoritatea pieselor nostre sunt unicat, lucrate manual și au dimensiuni și greutăți diferite, chiar dacă se aseamănă, având astfel fiecare preturi diferite, iar odată cumpărată piesa respectivă nu va mai exista în stoc, având întotdeauna variante alternative.
2. Despre cumpărare
2.1 Cum caut un cadou pe frumoasavenetiana.ro?
Dacă știți caracteristicile pieselor (metal, piatră, culoare) pe care le doriți, introduceți-le în casuța de căutare situată în dreapa sus.
Sau (de recomandat) folosind succesiv filtrele puse la dispoziție: de exemplu, selectăm prima dată piatra dorită, după care selectăm categoria dorită (inele, cercei etc) apoi intervalul pentru prețuri ("Categorii de prețuri"). Sau putem face un filtru după piatră/zodiac/categoria de prețuri etc.
Totodată putem ordona produsele crescător sau descrescător după preț sau în funcție de ultimele produse introduse.
2.2 Am personalitate juridică. Cum comand?
Exact ca și o persoană fizică, numai că în pagina ”Comandă” veți bifa casuța "Factura va fi pentru persoană juridică" și veți completa câmpurile cu datele necesare pentru facturare. Este indicat in acest caz să alegeți ca metodă "Transfer bancar". Dacă veți alege să plătiți ramburs, chitanța o veți primi de la curier.
2.3 Cum creez un cont de client?
Pașii pentru crearea și validarea unui cont de client:
a) folosind butonul Login de sus de pe pagina de intrare, veți fi redirectat la adresa https://www.frumoasavenetiana.ro/inregistrare unde veți completa datele dorite, în formularul din stânga ("CREAȚI UN CONT"), pentru crearea unui cont de client pe site-ul nostru.
b) dupa aceeastă primă înregistrare, veți primi un email pentru confirmarea și validarea contului Dvs creat la pasul anterior, care de regulă, nu doar în cazul adreselor de la yahoo.com, ajunge în folderul Spam (Probably Spam etc).
Abia după ce faceți click pe linkul de validare, care se găsește în acest email, puteți să vă acesați contul de client, din pagina de Login de la adresa https://www.frumoasavenetiana.ro/inregistrare , prin formularul din dreapta ("ACCESAȚI CONTUL DVS."), folosind doar adresa de email și parola furnizată de Dvs la pasul anterior.
c) ulterior, dacă ați uitat parola folosită la crearea acestui cont, puteți obține o parolă oarecare generată aleator, pornind tot din pagina Login ( https://www.frumoasavenetiana.ro/inregistrare ) și folosind linkul "Ai uitat parola?").
Dupa ce precizați adresa de email sau codul de client (dacă între timp v-au înfrânt tentațiile, îl găsiți pe orice factură a produselor comandate), o să primiți un email cu noua parolă generată aleator (atenție, telefonic nu vă putem oferi vechea parolă pentru că parolele se memorează codat și sunt DOAR la dispoziția celor care le-au creat). În plus menționăm că noi oferim o conexiune securizată (https) pentru a oferi suplimentar un grad de protecție pentru transferul datelor clienților noștri.
Ulterior, după ce v-ați accesat din nou contul de client, puteți să vă creați o nouă parolă pe care o doriți Dvs (cu obțiunea ”SCHIMBARE PAROLĂ”).
Dacă aceste lucruri par dificile și dacă totuși tentația este așa de mare :), cu un simplu apel telefonic la 0756 082 100, la noi se poate face și o comandă telefonică după următorul program: luni - vineri între orele 10:00 - 18:00 și sâmbăta între orele 10:00 - 15:00. Pe online, evident că programul este NON-STOP! :)
Avantajul creării unui cont de client este și acela că până vine tentația cea mare sau nevoia :), sunteți ținuti la curent cu diverse informatii, posibil utile, care poate vă vor ajuta în plus, în momentul precizat și ales de Dvs, să luați decizia cea mai bună! :) Dar nu sunt singurele avantaje, rămâne să le aflați pe parcurs. :)
2.4 Cum cumpăr?
Găsiți ceea ce vă place și apăsați ”Adaugă în coș”. Repetați acești pași până când ați adăugat în coș tot ce vă doriți să cumpărați. În pagina ”Cartul de cumpărături” apăsați butonul ”Plateste”. În pagina ”Adrese și moduri de plată” alegeți modul de plată, tipul de client și datele pentru facturare și livrare, iar la sfârșit apăsați butonul ”Comandă”. În pagina următoare ”Discount-uri și voucher-e”, puteți folosi din suma de fidelizare de la comenzile anterioare sau puteți alege din voucher-ele primite, iar la sfârșit apăsați butonul ”Comandă”. În ultima pagină ”Finalizare comandă” verificați toate datele pentru comanda dorită și dacă sunteți de acord, apăsați butonul ”Comandă”. În cazul plății cu cardul, veți mai avea de parcurs o etapă: veți fi direcționați către pagina procesatorului de plăți on-line. Indiferent de modul de plată ales, veți primi la finalizarea pașilor de plată un e-mail cu detaliile cumpărăturilor realizate exprimate in factura/proforma atașată la e-mail. Dacă aveți nelămuriri în tot acest timp, suntem bucuroși să vă ajutăm dacă ne veți telefona la 0756 082 100. Detalii complete despre procesul de cumpărare gasiți la "Cum cumpar?".
3. Despre plată
3.1 frumoasavenetiana.ro acceptă plata de pe un card bancar?
Da. Pe frumoasavenetiana.ro puteți plăti cu un card cu însemnele Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro și altele, de credit sau de debit.
3.2 Ezit să plătesc online. Ce se poate întâmpla cu cardul meu?
Sistemul de plată online este nou in România și ca de fiecare dată când suntem în preajma unui lucru nou nu ne simțim confortabil. Este firesc. Dumneavoastră nu sunteți prima persoană care plătiți cu cardul. Dovadă că plata online este sigură, este însăsi existența acestei modalitați de plată. Dacă chiar nu sunteți convins că folosirea cardului dumneavoastră nu este un demers 100% sigur, puteți cumpăra oricând cu plata ramburs sau prin transfer bancar.
3.3 Pot cumpăra un cadou de pe frumoasavenetiana.ro dacă nu am card sau nu doresc să-l folosesc?
Da. Puteți alege ca metodă de plată "plata ramburs" sau prin transfer bancar (”plată prin ordin de plată.
3.4 Am un card și vreau să plătesc cu ajutorul lui. Cum procedez?
Plata cu cardul este cea mai simplă și ușoară metodă. Pentru a efectua o plată cu card-ul dumneavoastră trebuie să selectați la metoda de plată - ”Plata cu cardul”. Apoi veți fi redirecționat pe o legatură securizată pe pagina procesatorului de comenzi on-line. Aici va trebui să introduceți în formularul din fața dumneavoastră câteva date în plus față de cele introduse la crearea contului Dvs. pe site-ul frumoasavenetiana.ro . La finalizarea comenzii veți putea primi un e-mail de confirmare cu aceleași date.
4. Despre livrare
4.1 Care sunt metodele de livrare?
Livrarea se face NUMAI pe teritoriul României, cu ajutorul serviciilor de curierat rapid ale DPD/Sameday/Fancourier în 1-2 zile lucrătoare.
4.2 Cum stiu când va ajunge pachetul meu?
Dacă ați comandat într-o zi lucrătoare până la ora 16, comanda dumneavoastră va ajunge în următoarea zi lucrătoare. Dacă ați comandat într-o zi lucrătoare după ora 16, comanda dumneavoastră va ajunge peste două zile lucrătoare. Dacă ați comandat în weekend, comanda dumneavoastră va ajunge marți.
4.3 Pot să trimit un cadou la altă adresă?
Bineînteles. Pentru asta, comanda dumneavoastră trebuie să îndeplinească o condiție: în pagina de ”Comandă” (în secțiunea ”Adrese și moduri de plată”) să debifați opțiunea "Adresa de facturare este aceeași ca cea de livrare", iar ca metodă de plată să alegeți plata cu cardul sau plata cu ordin de plată.
4.4 Pot să întârzii expedierea cadoului pe care l-am comandat?
Da. Comunicați-ne în ce zi vreți să expediem cadoul dumneavoastră (sau spuneți-ne când doriți să ajungă și noi, în funcție de adresa de livrare, vom calcula data expedierii).
4.5 Cum puteți avea un termen de livrare de 24 de ore?
Simplu! Toate cadourile noastre sunt în stoc așteptând comanda dumneavoastră. Toate comenzile efectuate până la ora 16.00 pleacă spre orașul dumneavoastră până la ora 17.00, ajungând acolo cel târziu în dimineața zilei următoare. Până în prânz pachetul va fi înmânat la adresa de destinație de către un lucrator al serviciului de curierat rapid.
5. Despre serviciile frumoasavenetiana.ro
5.1 frumoasavenetiana.ro oferă serviciul de "Împachetare cadou"?
Da. Împachetarea cadou este disponibilă pentru toate cadourile comercializate de noi.
5.2 Cum pot să modific/adaug detalii despre contul meu?
Logați-vă (autentificați-vă) cu numele de utilizator și parola dumneavoastră și apăsați link-ul "Contul Dvs".
5.3 frumoasavenetiana.ro oferă asistentă on-line?
Da. Oferim asistentă prin telefon 0756 082 100sau răspunsuri la problemele dumneavoastră în timpi extrem de mici pe e-mail.
5.4 Firma noastră dorește să trimită cadouri partenerilor noștri și vrem ca voi să vă ocupați de acest lucru. Se poate?
Fără nicio problemă. Oferim servicii clienților cu personalitate juridică încă din 2014. frumoasavenetiana.ro vă ajută să oferiți cadouri partenerilor de afaceri, colaboratorilor, clienților sau propriilor angajați, oferindu-vă prețuri mai bune în funcție de valoarea comenzii dumneavoastră, cât și sfaturi ale unor experți în cadouri.
6. Detalii de contact
6.1 Unde vă pot telefona?
La 0756082100. Mai multe detalii vedeți în pagina de Contact.
6.2 Am o întrebare la care nu am găsit răspuns aici. Ce fac?
Telefonați-ne sau scrieți-ne.